Wednesday, November 17, 2010

Eskayvie- REDIANZE

Produk collagen anti-oxcidance ni sungguh baik untuk pemakanan tambahan atau supplement bagi kaum wanita ataupun lelaki yang mementingkan kecantikan luar dan dalam serta ingin kelihatan muda remaja seperti kakmie..

Antara kelebihan poduk collagen ini:

  • mencegah kedutan dan kenduran kulit
  • mengurangkan kesan selulit
  • melindungi otak dari strok,pendarahan otak dan nyanyuk
  • menjaga kesihatan kardiovaskular
  • meransang sistem immune dan mencegah kanser
  • mengawal selera dan kawalan berat badan
  • mengurangkan jeragat, noda dan warna kulit tak sekata
RM 170 including postage
Terdapat 20 sachet didalamnya
6 hari= untuk hasil yg menakjubkan
30 hari= untuk mengagumkan rakan anda
90 hari= untuk percaya pada cermin anda

Kehebatan ramuan+formulasi

  1. 6000 kali lebih kuat dari vitamin C
  2. 3000 kali lebih kuat dari resveratrol dan quercitin
  3. 800 kali lebih kuat dari CoQ10
  4. 560 kali lebih kuat dari epigallocatrchin-gallate (teh hijau)
  5. 550 kali lebih baik dari vitamin E
  6. 75 kali lebih kuat dari asid alfa-lipoik



untuk penerangan lebih jelas ada di sini : http://www.eskayvie.com/

28 comments:

  1. salam
    kenapa mahal sangat...harganya RM160 je termasuk pos

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada lagi produk lebih mahal drpd produk ini

      Delete
  2. ni mesti ambil untung lebih ni...

    ReplyDelete
  3. Pasal ni saya tak faham. Kenapa kebanyakan product buatan Malaysia oleh syt bumiputra sangat sangat mahal. Haruslah ingat majority orang2 bumiputra makan gaji dan mungkin tak mampu nak beli barang2 ni. Saya ingat hanya untuk orang2 kaya pengikut UMNO saja yang mampu beli benda2 macam ni.

    ReplyDelete
  4. saya setuju dgn pendpt Bongga.Boleh katakan semua produk Bputra,hargenye....mak oooi....mahal2 blake.takleh ke letak hrge yg patut2,ini nk cpt kaya ni!Bior hrgenye rendah sikit,makin ramai org yg nk mbelinye....

    ReplyDelete
  5. Saya berminat nak try produk ni, yer la nak support peniaga bumiputera kan.. Tp harga nya bikin saya terkejut..terbantut nak mencuba

    ReplyDelete
  6. Walaupon mahal tapi hasilnya cepat dan memuaskan, saya dan mencuba bermacam-macam produk tempatan yang murah tapi takde juga berkesan. Kalau kita nak sesuatu yang berkuali, kena lah berbelanja lebih, bila sesuatu produk tu murah, kadang2 orang anggap produk tu tak ada standard lama-lama berabuk macam kat kedai jamu di pasaraya dan orang pandang sebelah mata aje.

    ReplyDelete
  7. Rediance produk yang bolih menghasilkan kulit muka yang lebih menarik,tidak rugi jika mencuba.

    ReplyDelete
  8. salam
    nk tanya niee klau datang haid boleh minum jugak ke redianze ???

    ReplyDelete
  9. produk ini saya dah cuba...!! memang berbaloi!!!
    kalau haid boleh minum redianze..tak ada masalah...jom lah cuba..

    ReplyDelete
  10. ooww tank you ......

    ReplyDelete
  11. boleh ke produk ni dicampur dgn produk lain?

    ReplyDelete
  12. Tak da masalah... ok

    ReplyDelete
  13. produk ni rasa camne ye

    ReplyDelete
  14. rase mcm juice carrot ..... !!! mmmm sedappp hingga menjilat jari !!!!! dan mmg berkesan produk ni.....

    ReplyDelete
  15. sya dh bli pd kwn 2 ari lalu. bru gne 2 pket. x tau la resultnya camner. tggu jer la...hrp2 okey sbb produk ni slalunya kne sesuai dgn diri pengguna tu sendiri.

    ReplyDelete
  16. mcmna ye cara pengambilannye produk ni...1hri brape sachet ye?

    ReplyDelete
  17. kenapa bila kata produk bumiputra mahal??bila beli yang non bumi walaupun mahal + hasil yang tak seberapa boleh pula?mentaliti perlu diubah...saya dah try dan memang baguspun...

    ReplyDelete
  18. saya dah try produk ni,,memang berkesan..kulit jadi lebih cerah & licin..rasanya pun sedap,,boleh ilangkan parut jugak,,dah tak payah nak ambil vitamin e..

    ReplyDelete
  19. salam.
    untuk makluman - harga ni berpatutan sekiranya dibandingkan dengan produk yang ada di pasaran. Bahan yang digunakan adalah yang diimport & berkualiti tinggi.
    Cuba lah dulu. Untuk sebarang pertanyaan lanjut - sila hubungi Nina 03 5511 1050.

    ReplyDelete
  20. saya dah mencuba 1 kotak produk ni dan hasilnya memang menakjubkan. Tak rugi mencubanya. Kulit anda akan jadi lebih cerah dan licin. Walaupun harganya agak mahal tetapi berbaloi untuk dicuba.

    ReplyDelete
  21. Slm..nk tanya.kalau ada mslh resdung n allergic dgn seafood blh ke amik redianze ni

    ReplyDelete
  22. salam klu kita mgndung bolh ambik jugak ke produk ni??

    ReplyDelete
  23. Di kawasan Johor Bahru, di mna nak dapatkan produk ni??

    ReplyDelete
  24. macamana nak beli dan jadi ahli?

    ReplyDelete
  25. boleh menegangkan payudara dan menaikkan punggung tak? atau hanya untuk kulit sahaja produk nie?

    ReplyDelete
  26. utk shafeza...anda boleh layari fb rasmi eskayvie"ESKAYVIE MALAYSIA"
    utk menegang kan payu dara n punggung...anda boleh mencuba produk meningkatkan aset wanita iaitu "reverse"

    ReplyDelete